23 Kasım 2016 Çarşamba

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

●Makyaj temizleme ürünlerinde en sevdiğim özellik aynı anda hem yüz hem göz hem de dudak makyajını temizleyenler olmuştur. Hem daha ekonomik hem de benim gibi üşenenler için daha pratik. Bu ürün de benim kriterlerim için biçilmiş kaftan.
  ●Ben kullandığım çoğu ürünü deneyerek alıyorum. Daha önce farklı markaların bu işlevi gören sularını toniklerini jellerini ya denemişimdir ya da kullanmışımdır. ●Çoğunda gözümdeki rimeli çıkarana kadar gözümü oyduğum oluyordu.
●Yüzümdeki CC kremi bile çıkardıktan sonra hep bir yapış yapış olma durumu oluyordu. Ki bu rahatsız edici durumdan sonra illa ki o yüz bir de yıkanmalıydı.
●Ama bu Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu öyle mi?
●Tek sefer de tüm makyajı temizliyor. Hiç bir yapışkanlık hissi bırakmıyor. Tek sefer de rimel çıkaran nadir makyaj temizleyicilerden.
●Ben genel de beğendiğim ürünleri ya da çok merak edip ilk kullanımımdan sonra ki izlenimlerimi yazmak için açtım bu bloğu. ●Sonuç olarak hafif,durulanma gerektirmeyen, iyi temizleyen bir makyaj temizleme suyu.
°°° Ben beğendim. 👍👍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder