13 Kasım 2016 Pazar

Maybeline Fit Me Fondöten

  Ağırlık hissi yaratmayan, yapış yapış olmayan beğendiğim bir fondöten!

  Başta alıp almamakta kararsız kalmıştım, daha sonra deneme şansım oldu ve çok beğendim. Pudralı olduğu için pürüssüzlük hissi yaratıyor ciltte. Ne çok yoğun,ne çok akışkan bitişli bir ürün. Tam kıvamında :)
  Bence yağlı ve karma ciltler için tam kullanılası bir ürün. Yüzünüze sabitleniyor. Orta kapatıcılıkta hatta belki de biraz daha az kapatıcılıkta ama yüzünüzde tek hissettiğiniz pudra yumuşaklığı oluyor. Diğer ürünlere nazaran çok hafif yapılıdır kendileri. Ben 130 numarasını kullanıyorum (Buff Beıge).  Türkiye'ye yeni geldi ama buna rağmen fiyatı da oldukça uygun hele ki indirim günlerinde.

2 yorum:

  1. Bende bu ürünü almayı düşünüyordum paylaştığınız bilgiler için teşekkürler 😙

    YanıtlaSil