16 Kasım 2016 Çarşamba

Maybelline The Eraser Eye Concealer

Yine Tr' ye yeni gelen bir ürün. Bloggerlar tarafından çok övüldü ama benim için bir Loreal True Match değil. Onun gibi hem kapatıp hem aydınlatmıyor bi kere. ayrıca çizgilere de doluyor. Başındaki sünger aplikatörü de çok hijyenik değil. Firma aksini idda etse de. Tek sevdiğim yanı aldığım rengin bana tam uyması oldu, zaten Türkiye'ye sadece 2 tonunu göndermişler ben Nude olanını aldım. Onun dışında çok ıslak bitişli bir ürün, bu yüzden göz altlarım aşırı yağlı gözüktü. Ben nemli makyaj süngeriyle uyguladım. Dediğim gibi ıslak bitişli olduğu için mat fondötenlerle çok sırıtıyor.
Zaten çok tutmadım cildimde, hemen temizledim eve geldiğimde. Sevemedim seni uzun isimli kapatıcı, oysa okadar da beklemiştim gelmeni 😒👎👎

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder